Poszukiwanie sensu cz. 4 (Do czego jesteś stworzony)

Poszukiwanie sensu cz. 4 (Do czego jesteś stworzony)

Idziemy dalej. Następną sprawą jaką z Tobą chcę poruszyć to to, do czego jesteś stworzony. To jest ważne aby robić to do czego masz predyspozycje. I tutaj istnieje wiele możliwości zbadania jakie masz możliwości. Jednym z nich jest zbadanie jaką masz osobowość i jakiego typu cechy cię charakteryzują. W ten sposób jesteś w stanie określić czy się nadajesz do czegoś lub do tego się kompletnie nie nadajesz.

Gdybym to wiedział wiele lat temu… Jak miałem dwadzieścia parę lat zafascynował mnie MLM – Multi Level Marketing. Byłem wtedy studentem. Opłata wejścia była niska więc chyba z Karty kredytowej(lipne ale prawdziwe), która miałem dzięki współwłasności konta mojej mamy wpisałem się do biznesu. I tak przez lata przeszedłem kilka mlm-ów. Pierwszy okazał się słaby zarobkowo, drugi się “skończył” a w trzecim świadomie zakończyłem swoje działanie.  Miałem strukturę na ponad 160 osób . Byłem nawet jednym z liderów organizując galę marketingowe z takimi gwiazdami jak Sarsa czy Natalia Nikiel. Także nie było to spowodowane tym, że to była lipa. Dla mnie z perspektywy czasu i tego wpisu mogę powiedzieć, że ta praca nie była dla mnie. Dlaczego?  

Jednym z testów, które mogą Ci pomóc w zobaczeniu jaką masz osobowość jest 16personalities.com Tam jak odpowiesz na serie pytań wyjdzie ci jaką jesteś osobą, jakie masz słabe i mocne strony. 

I widzisz ja jestem INFJ-A / INFJ-T czyli osobowość Adwokat o cechach Introwertyk, Intuicja, Uczucie i Ocenianie. A MLM to networking, spotkania, kawki, prezentacje, spotykanie się ludźmi itd. Introwertyk i spotkania – BLEEEEE. Introwertyk nie lubi wszelkich spotkań. Nie wychodzą mu interakcje, pogaduchy, dłuższe rozmowy itd. Lubi być intro czyli do wewnątrz. Jest skierowany do wnętrza siebie a nie na zewnątrz czyli na drugiego człowieka co w pracy MLM jest niezwykle potrzebne. Oczywiście introwertycy też się spotykają z innymi ludźmi jednak jest to dla nich trudne i muszą włożyć dużo więcej wysiłku niż osoby ekstrawertyczne które maja naturalnie wpisany kierunek – na drugiego człowieka. 

Dlatego dzisiaj wiem, że się do tego nie nadaje. Może się nie nadawać bo masz zły dzień i doła ale możesz zrobić sobie DARMOWY test i wiesz już, że się nie nadajesz. To jest mądre podejście. Zachęcam cię do sięgnięcia do tego testu. Jego polska wersja jest tutaj. 

 

A byłbym zapomniał: 16personalities opiera się na typach osobowości o których możesz poczytać więcej w internecie albo tutaj – https://www.16personalities.com/pl/typy-osobowosci 

Wiem niektórzy wolą wiedzieć więcej w stylu co – jak – dlaczego.  Dlatego tyle jest artykułów, które robią: wstęp-rozwinięcie-zakończenie. I w zakończeniu mówią to, co najważniejsze. Ja zazwyczaj pomijam wstęp albo ograniczam go do minimum aby przejść do sedna bo się spieszy prawda? Mnie też. Do następnego



Może Ci Się Spodobać…

Jak zwiększyć sprzedaż online (księgarnia)?

Jak zwiększyć sprzedaż online (księgarnia)?

Założenie jest takie: masz produkt, masz firmę i coś się kręci ale chcesz żeby lepiej się kręciło. Dla przykładu: klient ma księgarnie internetową. Coś się sprzedaje ale raczej słabo niż dobrze. Przychodzi do mnie i prosi żebym mu pomógł zwiększyć tą sprzedaż....

Poszukiwanie sensu cz.3

Poszukiwanie sensu cz.3

Mam wartości. Git. I teraz: I żyli długo i szczęśliwie. Właśnie: co jest naszym a właściwie celem moich poszukiwań? Odpowiedź na pytanie: Co ja mam w życiu robić? Czym się zająć? Ale nie zająć, zająć. Mogę przecież prać dywany ludziom. Kupić odkurzacz za parę klocków...

Poszukiwanie sensu cz.2

Poszukiwanie sensu cz.2

W procesie poszukiwania siebie natknąłem się na pewno ćwiczenie. Jest ono bardzo proste. Jest to jakiś mały krok do przodu w poszukiwaniu siebie, charakteru swojej firmy. Jak już wcześniej pisałem proces ten, “szukania siebie”, mogę określić jako szukanie tego co będę...

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

3 × pięć =

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.